Wednesday, October 31, 2007

Anugerah ....really X AFATS

7 things you should know skot...
1. A wise man will make more opportunities than he finds.
2. The key is to make the best of who you are.
3. Realize your weaknesses honestly and trust your strengths to accomplish what you want.
4. A foolish person rejects correction but a wise person receives it.
5. People will respect your time if you demonstrate you respect it.
6. Indecision is a major cause of procrastination.
7. Result usually depend more on what you do than what you know.

ps :: welcome to Blog AFATS intake 18.
pps :: more news about afats community please visit Blog Budak AFATS. Support our community .

3 comments:

Unknown said...

Assalamualaikum......semua
wah skot aku semua bersusun susun pingat, anugerah, akademik qualification dan pelbagai lagi...bagus-bagus.....cemerlang semua ...alhamdulillah

Bila agaknya kita nak jumpa ye skot...cuba-cubalah plan bila....nanti aku blh hantar surat kat semua kawan2 kite......yg aku ada alamat le.....

sampaikn le blog ni kepada kawan2 lain...agar kita dapat terus berhubung.....agar silaturahim berterusan...kekal....abadi

wassallam...

Green Home i-Healty said...

Hai skot senyap jaa, Skop kalau ikut ukuran umur ramai skop kita akan melapur kat jiran unit lama aku. Ok skot yg nak besara tu aku ucapkan selamat masuk alam awam. Skot kalau ada aktiviti jgn lupa maklum pada aku, kalau boleh awal laa...mana tahu waktu kau org dok buat aktiviti tuu aku ada kat luar negara. Dulu aku dlm tentera dia org tak nak hantar aku gi luar negara tapi lah jemu pula nak gi. Sebulan boleh abis satu mukasurat passport. Untuk abu az, faizan dan mereka yg sekutu dgnnya umur dah 39 bila nak taubat....tinggal 1 thn. Ok skot aku berada kat UKM hingga Jun 2010 sebab KPT dan UniMAP bagi aku dok melepak kat UKM 1 tahun lebih. So July 2010 aku dah ada kat Perlis dan sesiapa rasa2 nak gi seberang tlg bawa passport ya, jgn jadi cam Rosman. Ok Skot selamat tahun baru......

Kapt(B) Othman Inayatullah
Pelajar PhD
Pemonitoran Kelikatan Minyak Enjin Diesel Menggunakan Teknik Pancaran Akustik Secara Tidak terus
Kumpulan Penyelidikan Dinamik dan Automotif
Jabatan Kejuruteraan Mekanik dan Bahan
Universiti Kebangsaan Malaysia
Bangi Selangor.
03-89216015 (Pej)
03-89216016 (Fax)
othatiah@vlsi.eng.ukm.my
othatiah@gmail.com.my
othatiah@hotmail.com
othman_inayatullah@yahoo.com.sg

مسافر اسلام said...

cool to sir othman3748, sory.. to say somting about the link coment. im just like enterfrem lil bit, great u trip life. u can go any place what u want, and u get medal after that. make happy right..smile